Vi finns här för att hjälpa dig - från produktfrågor och felanmälan till frågor om din beställning.
Våra tekniker kan snabbt och säkert koppla upp sig mot din skärm för omedelbar assistans. Följ de enkla stegen nedan för att starta din fjärrsession:
Din integritet är viktig för oss. Vi ser endast innehållet på din skärm under tiden Teamviewer är aktivt. Vi sparar aldrig personlig data för din säkerhet och bästa möjliga support.
För bästa möjliga service och snabbast hantering av ditt ärende, rekommenderar vi att du i första hand kontaktar den återförsäljare där ditt köp gjordes. Din återförsäljare har den bästa kunskapen om dig som kund och din specifika produkt, vilket garanterar att du får den mest effektiva och personliga hjälpen direkt.
Vi finns här för att hjälpa dig - från produktfrågor och felanmälan till funderingar om din beställning. Klicka på länken nedan för att skicka in ett ärende via formuläret, så ser vi fram emot att hjälpa dig så snabbt som möjligt. Du är också välkommen att ringa oss, vi har öppet vardagar mellan 09.00–17.00.
Tack för att du prenumererar!
Detta mejl har registrerats!